söndag 16 december 2012

Instagram of the week

 Loppan och jag kom iväg på en riktig fin vinterpromenad ner till sjön i början av veckan. Utsikten var ljuvlig.
 Och träden var så vackert vita och luften var sådär krispig. Under skorna knarrade snön. Major! 
Jag har även varit och klippt mig vilket jag borde gjort för ett år sedan men nu är det alltså gjort. 1 dm rakt av bara. Sedan blev det pepparkaksbak. Det blev mest hjärtan ser jag, men de är ju godast också.
Loppan och jag har också varit i skogen där Loppan körde snöplogen med nosen. Och i torsdags fick jag ännu en tidig julklapp nämligen en Adidaströja som jag redan invigt som ni ser.
Slutligen så blev det bara en skidtur då snön inte hållt måttet så det är bara att hålla tummarna för att det går att åka nästa vecka igen. Och så fick Loppan en egen julgran som visade sig vara ett USB? Den blinkar alltså bara när den är inkopplad till en dator. OMG! Det var den här veckan, ja!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga livsglada bilder! Och ditt hår ser ju superfräscht ut! Kram!

    SvaraRadera