söndag 23 december 2012

Instagram of the week

Såhär såg det ut hos mig i tisdags då första brasan för den här vintern tändes. Så mysigt att sitta på pallen vid brasan och känna värmen när jag väntade på mitt besök.
För sedan kom A och så gav vi oss ut på en promenad i vinterkvällen. Kyrkan lyste så vackert så när vi gick förbi.
 Dagen efter gick vårt årliga julfirande av stapeln. Vi invigde mitt nya porslin och jag fick en urfin stake av A.
På fredagen var jag på en mycket vacker och värdig begravning. Frid och kärlek. Sedan har det kommit mer snö och därtill perfekt temperatur för att snöra på sig skidskorna igen. Kul!
Så förhoppningsvis blir det mer skidor under julhelgen. Frihet och glädje! Och vem vet jag kanske kör två varv någon dag framöver?! 

Jag hoppas så att ni nu är färdiga med alla julbestyr och kan luta er tillbaka och njuta av kär samvaro och kanske ta en karamell eller två. Som många av er vet så har jag bara önskat mig en sak till jul i åtta år men ingen har kunnat ge mig det enda jag önskat mig. Men nu kommer mitt livs julklapp smygande och jag kan inte ens föreställa mig hur framtiden kommer att bli. För ni vet att det är bara hjärnan som kan vara osann, känslorna däremot talar sanning för dem kommer från hjärtat (från det undermedvetna). Och dem säger bara en sak i mig. Mirakel! Och jag vågar tro på att den som är uthållig under prövning till slut får sin segerkrans. Nu önskar jag er till sist en trevlig fjärde advent. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar