söndag 9 december 2012

Instagram of the week

Jag började veckan som varit med att inviga mitt monsterblåbär till mössa. Kommer från Röda Korset för 35 pix. Sedan åkte jag ner till centrum och fikade men ursöta lilla Ebba och hennes mamma Ida. Hur trivsamt?!
Sen har det blivit en del snögalopp med Loppan. Vi har stannat upp och njutit av varenda solstråle som vi kommit åt Kvalité!
Och igår togs den första skidturen för den här vintern. Jag tog som vanligt rygg på far med mina ärvda skidor och körde iväg. Vem hade trott för en månad sedan att jag skulle stå på ett par skidor i början av december? Inte jag och inte du!
Här är jag, en lyckans ost, som till och med träffade på en gammal god vän i skogen. Nämligen fina Felix som jag umgåtts så mycket med. Han fick hälsa hem till sin bror som snällt stod hemma i stallet och väntade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar