måndag 10 december 2012

New 2ndhandstore

 Missa inte den här antikaffären vid Willys i Hultsfred. Jag vet dock inte vad den heter.
 Vinterkyla kräver sin päls.
Dalmatinerpälsen i sin helhet.

God ny vecka! Två veckor till jul och jag kan inte längta mer efter att få träffa mina absolut bästa och få dela min glädje med dem. Där är stor varningsflagg för att jag fullständigt bryter ihop av lycka. Hehe... Men nu struntar vi i det och fokuserar på att det öppnat en ny loppis- och antikaffär i Hultsfred. Och inte nog med det, den är bra, har en urtrevlig ägare och har finfina saker till rekorderliga priser. Jag har redan varit där två gånger och handlat smycken och julklappar. Smyckena kommer upp inom kort. I alla fall så hade jag min nya tjusiga päls på mig när jag var där sist. Så jag kastar in några bilder på den också så ni vet hur den ser ut i sin helhet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar