tisdag 15 januari 2013

New stuff in

 Silvrig serveringsbricka med raffigt mönster.
Hur söt får en liten köksburk vara? 
Ny glasvas till samlingen - oh yes!

Här kommer några nyfyndade, härliga, små prylar. Vi börjar med brickan som är från märket Nils-Johan, i silvrig ton och även om man inte kan tro det så är den väldigt tung. Den är också i superfint skick med ett raffigt mönster på. Jag hittade den på Stegen för 45 pix och givetvis har jag en plan för den. Ni ska få se vad så småningom. Och jag lovar härmed att införa ett köpstopp på brickor så ni slipper se fler. Vidare så blev jag överförtjust, i dag,  när jag fann den lilla köksburken med körsbär på under min tur på Erikshjälpen. 12 pix kostade den och är den inte ljuvlig så säg? Under samma tur hittade jag även ytterligare en liten glasvas som får sälla sig till min lilla skara. Vasen kostade hela 26 pix. Det var dagens fyndrapport det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar