söndag 24 februari 2013

Instagram of the week

Sportlovsveckan började med att jag hade celebert besök av E. Vi smaskade marängkakor med hjärtan på och tjattrade som aldrig förr.
Sedan fortsatte veckan med att jag köpte den här lilla bodyn och vek ihop i ett litet paket och skickade iväg till lilla, ursöta, fina E. Och som tur är verkar valet av färg och mönster varit till belåtenhet. Jag köpte också dem här små söta kattdamerna för 8 pix styck på Erikshjälpen. Dem bor nu på min pigtittare.
Och tänka sig att Loppan och jag kom ut på promenad en dag precis när solen tittade fram. Loppan tog såklart och badade i snön likt en sprattlande gädda.
En eftermiddag fifflade jag ihop lite scones och åt nästan upp alla själv. Och efter ett vidrigt möte på fredagen tog jag på lördagen en seckistur i Vimpan för att inte fullständigt tappa greppet om livet. Jag hade gärna tagit med den här rosa lampan hem men den var alldeles för dyr då den gick loss på 1200 pix. What a shame!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar