tisdag 12 mars 2013

Instagram of the week

Förra veckan började med att jag var i stallet en sväng. Där spanade jag bland annat på alla små kycklingar som just nu föds på löpande band. Sedan fortsatte veckan med att jag spanade in den nyöppnade Ginatricot-butiken hemma i Viken. Tyvärr blev jag inte imponerad direkt. Inte alls faktiskt. Men jag tycker ändå det är roligt att butiken kommit till stan.
 Nu är nästan all snö borta på min gård, yes! Och i landet håller de första vårblommorna på att komma fram.
 Och allra käraste Loppan slog på stort och lade sig på min arm och myste när vi kollade på film. Loved it!
Veckan avslutades på allra bästa sätt då jag och mor drog iväg på samkväm till K och hennes mor. Så otroligt roligt och inte nog med det så fick jag en finfin present av K. Tusen tack! Det var den veckan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar