söndag 3 mars 2013

Instagram of the week

Veckan började med att vi hälsade på mormor (90 barre) som hade gjort världens godaste älgkalops till oss, yami! Efter vi smaskat i oss kalopsen passade vi på att hämta grejer i ett iskallt sommarhus.
På tisdagen åkte jag till stallet och mockade för första gången på tre år. Hästarna skämde jag bort med äpplen och sedan tittade jag på världens sötaste, gula, små gullefjunsungar innan jag åkte hem igen. Och nästkommande dag cyklade jag till 2ndhand och fyndade lite smågrejer.
Jag har också varit på bokrean på Stegen och fyndat böcker för 2 pix styck. När jag kom hem ville Loppan bli jagad med sin alldeles förstora nalle i snön. 
Den här snyggingen stötte jag på efter jag varit hos sjukgymnasten i fredags. Tyvärr var det inget smartshoppingpris på den men drömma går ju. Jag fick släppa den och åkte istället till Mariannelund och mötte upp mor för att gå på loppis. Så var det med den veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar