söndag 17 mars 2013

Instagram of the week

Veckan som precis passerat började med en promenad nere vid sjön. Efter den blev det snöbus med Loppan. Vi spelade till exempel in en film, Loppan och jag, där han spelar actionhjälte där han måste hitta den försvunna skon och skälla på grannkatten. 
Loppan och jag har också tagit oss några turer till skogen och galopperat, som ni ser, med stora flaxande, superlena öron. Sedan har jag lämnat in kläder för försäljning, igen!
I fredags skedde ett mirakel. Jag svingade mig upp i sadeln efter tre år ifrån en stor häst. Jag tror fortfarande inte det är sant att jag ridit och framför allt inte att jag får rida hur mycket jag vill när jag kan framöver. Det skulle varit för 4 månader sedan det. Sanna mina ord.
Veckan avslutades med att smartshoppingdjävulen flög i mig och jag gick bananas på stan med bästa A. Vi firade våra fina erövringar med mat och pastellfika hemma hos mig. Njutbar vecka det må jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar