måndag 25 mars 2013

Instagram of the week

Förra veckan började med att jag blev bjuden på samkväm hos I och lilla E. Det var ljuvligt att komma ut på landet och få träffa dem. Sedan invigde jag min nya kärlek, min nya vita väska. Materialistisk lycka, deluxe!
Veckan fortsatte med att Loppan klädde ut sig och lekte farlig varg. Och en morgon fick jag ligga och vänta på att Loppan skulle vakna i en hel timme. Som om inte det vore nog så snarkade han så hela kvarteret hörde.
Av en händelse hamnade jag en dag på turistbyrån där K, dagen till ära, jobbade. Mycket trevligt! En liten 2ndhandaffär har också blivit besökt men jag gick hem tomhänt. Lika bra det i alla fall för cancern i ekonomin.
I helgen svingade jag mig upp på hästryggen igen och eftersom det var lördag fick Rufus ett stort rött äpple att knapra på. Den gamle rackaren har redan lärt sig att det finns smaskigheter att tigga till sig så fort jag kommer ner till stallet. Smart där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar