söndag 31 mars 2013

Instagram of the week

Påskveckan började med att det låg alldeles för mycket snö utanför min dörr. Stackars vårblommorna i landet. De är nu helt snötäckta, igen! Vi hamnade också i en poliskontroll men som tur var så var det inte jag som körde. 
 På onsdagen cyklade jag till Röda Korset och köpte påskägg för 1 pix styck. Och på skärtorsdagen blev det samkväm med bästa, bästa L. Lovely.
På långfredagen slog jag in mig själv i en stor rosett och fick äntligen träffa lilla E för första gången. Så ljuvligt kul. Loppan, han har såklart fått ett påskägg med en nalle i. Om han blev glad, gissa?!
På självaste påskafton tog Rufus och jag oss en sväng ut i solen. Härligt värre. Några av hönorna fick också komma ut i det fria och lufta sig. Ni må tro att de andra hönsen blev avundsjuka. Japp, det var den veckan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar