måndag 8 april 2013

Instagram of the week

Påsklovsveckan började med att jag hittade snödroppar i sommarhusets trädgård som jag plockade och gav till mormor. På onsdagen drog jag iväg på en seckistur på cykel. Tur att cykelkorgen rymmer många fynd.
 På torsdagen stod det ridning på schemat i vårsolen, härligt. Och Loppan han badade som aldrig förr.
Under fredagen flög smartshoppingdjävulen i mig och på Dollarstore fick jag kryssa fram bland hinkar då det regnade in, igen! Mina fynd utgjorde en fin liten hög när jag kom hem, glömde dock lägga fram mina fina vintagesmycken som jag fyndade på 2ndhand. Dem får jag visa er en annan dag.
Veckan avslutades med att Loppan och jag plockade blåsippor mellan snödrivorna och i snövimlet. Men så fina. Och en morgon vaknade jag och såg att det låg en lurvig, liten prick nere vid mina fötter och snarkade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar