måndag 15 april 2013

Instagram of the week

Förra veckan började med att mor fyllde "tonåring". Mormor tycker nämligen mor fortfarande ser ut som en tonåring men så ser hon ju väldigt dåligt också. Jag fick i alla fall världens goaste bakelse och Loppan han fick hjälpa till att öppna presenterna till hans stora glädje.
Veckan fortsatte med att jag invigde mina nya stallstrumpor som jag fyndat för 20 pix på Dollarstore. Och jag upptäckte också att de första scillorna kommit fram i mor och fars trädgård.
På onsdagen slog mitt hjärta en volt av glädje då jag hälsade på världens bästa häst, Tärna, en liten stund. Fina, 23-åriga Tärna så lik sig så. Och i lördags tog jag och en annan gammal 23-åring en riktig långtur så Rufus tyckte det smakade fint med hö när vi kom hem igen efter långturen.
Veckan slutade med att jag hade celebert besök av bästa E och efter det var det bus med Loppan i trädgården. Hittade dock ett mycket konstigt litet avtryck på mattan efter utebuset. Vem kan ha gjort det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar