måndag 22 april 2013

Instagram of the week

Under veckan som gått har jag haft den stora äran att tillbringa mycket tid med fina S och lilla E. Så härligt! Bland annat tog vi en tur till Stegen och jag spanade in på den här servisen. Så fin! Och som ni ser har jag glidit runt i mina nya solglasögon hela veckan. Jag håller så smått på att börja gilla dem. 
Under onsdagen var jag på möte (alla dessa möten!) och efter det planterade jag lite plantor hemma. Nu är det verkligen vår!
Under lördagen fick jag de bästa av gäster. Jag har aldrig ätit så mycket smörgåstårta i hela mitt liv, underbart. Efter smörgåstårtan blev det pastellfika. Såklart.
Jag och Loppan har också plockat mängder med blommor. Jag älskar ju blommor. Jag blir så lycklig av dem. Vi hittade bland annat vårlök, lila-, vita-, blå- och rosa blåsippor, vitsippor och scilla. Och inte att förglömma en stor maskros. Det var den härliga vårveckan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar