söndag 28 april 2013

Instagram of the week

Då var det dags att sammanfatta veckan som gått. Loppan har sovit med min sovmask och önskar sig nu en egen så han slipper ligga under filten och sova som han annars börjat med. Pensionärshundar säger jag bara. Jag har också städat min bil vilket jag inte gjort på några år, behöver jag säga att den blev som ny. I augusti förra året slängde jag in min sommarjacka och mina sommarskor, i bilen, då jag förstått att jag var tvungen att vara hemma några veckor. I dag, 8 månader senare ligger jacka och skor fortfarande kvar. Känns inte som om det är lönt att ta ur dem direkt.
Jag har även målat om en gammal, äcklig korg som jag köpt på loppis och vips blev den så tjusig att två pelargoner fick flytta in i den. Nu är frågan var schabraket ska stå?
En dag cyklade jag ner till HM och njöt av havet på vägen. Sedan sov jag i min egen säng för första gången på fyra månader, halleluja!
Veckan avslutades med att stridshönsen var på stridsstigen då de, bakom min rygg, snodde Rufus äpple och började picka i sig det. Jag hann dock rädda halva så Rufus fick ändå lite att snaska på efter vår sköna ridtur. Det var den veckan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar