torsdag 24 april 2014

Navy skirt

Spets.

Har ni sett att man får 30 % rabatt på en vara på HM fram tills på söndag?! Rabattkoden är 1605. Jag funderar på att slå till på den här spetskjolen i marinblått. Jag har spanat efter en spetskjol ett bra tag och den här känns som den fungerar året om. 299 pix kostar den på ordinarie pris. I går lade jag ut en del grejer på Tradera och om ni är nyfikna så heter jag tussan_183 där. Det gäller att hitta rätt forum till rätt grej när man skall sälja saker. En del är lätta att sälja på loppis, vissa på fejjan och andra på Tradera. Och det jag inte orkar sälja själv lämnar jag in till en försäljningsbutik, närmare bestämt Sacco Design. Nu ska jag ut med Loppis, sedan ska jag cykla till 2ndhand och slutligen måla min byrå och ett bord. Efter det är det sovdags, det vet jag redan nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar