torsdag 29 maj 2014

CAP

Mönstret och färgen.

Om ni bara visste hur glad jag blev när jag hittade den här papplådan från CAP i en kartong på loppisen förra lördagen. 50 pix fick jag hosta opp för den innan jag gick tillbaka till mitt eget stånd. Nu har jag en låda och en liten burk från CAP-serien. Wie! Annars har jag varit i sommarhuset och röjt och skurat 25 fönster som jag sålt till Finland?! På vägen hem stannade jag till hos mormor som tycker det är bedrövligt att Loppis inte finns mer. Hon sa: - Han var ju en av de närmste. Och det var han ju :) Min närmsta till och med.

PS. Vi får se om jag kommer i väg till loppisen på Vimmerbys torg i morgon. Men Tuzzans loppis på facebook kommer i alla fall tokfyllas på under kvällen och i morgon så ta gärna en titt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar