söndag 25 maj 2014

Like a princess

Före.
 Naken!
 Efter.

Nu äntligen ska ni få se bilderna på byrån jag renoverat under våren. Jag hittade byrån på Stegen och betalade 100 kr för den utan en min. Sedan blev det att skrapa bort två lager färg som satt fruktansvärt hårt (tur att far min är stark) sedan var det bara att sätta igång och måla. Efter att jag målat den en himlans massa gånger satte jag (nåja far!)  på de gamla handtagen igen. Och så var den klar. Vad tycker ni?  

Inte att förglömma loppisen i går som blev ett fiasko då det började åska och fullständigt vräka ner regn efter inte ens halva tiden. Jag som var där själv fick bära in mina grejer i bilen under halv timmes tid i detta väder. Tror ni jag var blöt eller blöt? Som tur var så hittade jag en klänning på Erikshjälpen som jag kunde byta om till innan jag for vidare till en annan loppis på hemvägen. Det var synd att vädret förstörde loppisen plus att det var lite folk och fyndade för det var jättemånga försäljare denna gång. Jag sålde dock sjukt mycket saker på Facebook när jag kom hem så mig gick det ingen nöd på. På fredag kör jag igen på torget i Vimmerby

PS. Årets premiärdopp togs i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar