lördag 10 maj 2014

More things from fleamarket

 Medicinflaskorna ska användas som vaser.
Härligt, silvrigt fat och urfina sminkdosor.

OMG, vilken loppishelg det här blev! Inte mig emot direkt. Här ser ni de sista grejerna jag fyndade på Lions loppis i Vimmerby. Jag är så glad för de små, marmorerade sminkdosorna jag hittade. De är så fina och de ska få bästa platsen på min byrå där jag har mina smycken och parfymer. Ni ska få se sakerna igen då de kommit på plats. Annars har jag varit i Målilla och Aby på loppis i dag. Jag fyndade en cool lampa som jag ska ha som läslampa vid soffan. Ni ska få se den när den kommit på plats för den är ruskigt cool. Jag har också varit hos H med familj och av dem fick jag ett helt lass med grejor till min loppis. En del saker blev jag ju dock tvungen att lägga vantarna på själv :) Jag tackar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar