lördag 7 juni 2014

Outfit of the day

Brillor från Monki (loppis). 
 Hemstickad tröja från 60-talet.
Klänning och Reeboks från 2ndhand.

Så här såg jag ut, i dag, när jag satt och väntade på auktionen i Kisa skulle börja. Innan det gick jag en sväng på loppisen och gjorde några småfynd. Det var hyfsat bra priser men så mycket folk att det var svårt att komma fram till borden. Dessvärre försov jag mig lite (otippat!) så jag kom fem minuter efter det börjat och då var det alltså smockat. Auktionen var kul och folk gjorde härliga fynd och så även jag. Om jag hade haft ett större hus hade jag köpt en hel del, fina möbler till väldigt bra priser men just nu går det inte in en pinal till i mitt lille hus. På vägen hem stannade jag på två loppisar och på den ena gjorde en knippe fynd. Roligt värre. Och i kväll har jag fyllt på min loppis på Facebook så in och ta ert ett span vettja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar