onsdag 23 juli 2014

Home sweet home

 Vedboden.
 Min blomlåda.
 Flyttloppis ( Allt ska bort från gården utan jag hoppas jag)
Pengarna läggs i en skål och ingen tjuvar.

Halleluja, jag är äntligen hemma. Äntligen. Ett par dagar i alla fall. Självklart gick min bil sönder i Vimmerby igen. Vad annars?! På ett år har jag lagt lika mycket pengar på min nya bil som jag la totalt under 10 år på min gamla. Och då var min nya bil knappt använd när jag köpte den. Hur ologiskt! I alla fall så stack jag ut till Gränsö när jag kom hem och hittade en fantastisk plats där jag fick lov att ligga helt själv på en enorm privat brygga och sola och bada. Det är det jag säger att i Västervik är alla så trevliga och snälla. Annars kommer här lite bilder från gården där jag bor. Under hela sommaren är det loppis här och ute vid gatan står några loppisbord utställda för den som vill fynda. När sakerna var gratis försvann inget men nu när prylarna kostar 10 kr så försvinner de på ett kick. Soft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar