söndag 6 juli 2014

Outfit of the day

 Vintageklänning och ormskinnsväska fyndade på Busfrö.
 Skor från Moheda.
Smycken från 2ndhand.

Oj, vilken dag det blev igår. Bara det att jag vaknade och kände mig bättre efter fem dagars migrän, vilken grej! Jag stack på momangen iväg till Målillas sommarloppis som jag tror slog rekord igår i värmen. Alla försäljare fick inte ens plats på fältet utan fick stå på asfalten och sälja och det var smockat med folk. Så jäkla kul! Jag fyndade några eller rättare sagt flera, små saker bland annat en LV-halsduk, en See by Chloe-parfym och gamla tändsticksaskar med underbart fina tryck på. Äsch, grejerna kommer säkerligen upp här så småningom så får ni se dem. På eftermiddagen stack jag iväg på K:s 30-årsfest vilket var helt galet roligt så när det varit mörkt alldeles för länge fick jag till slut tvinga mig att åka hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar