tisdag 12 augusti 2014

Finally the Pilgrim-bracelet

 Armband från Pilgrim.
Klänning från Twist and Tango och ballerinor från Lanvin.

Tro det eller ej men jag överlevde första jobbdagen och dagen till ära har jag invigt mitt nya armband från Pilgrim. Jag har velat ha ett sådant i snart tio år och nu äntligen har jag ett som jag kan matcha med halsbandet och ringen jag har från samma serie. Jag fyndade armbandet för 35 pix på Sacco Design som tyvärr ska slå igen. Det är verkligen skittråkigt då jag lämnat in mina kläder där sedan starten för sex år sedan. Nu vet jag inte var jag skall sälja dem?! Jag har sex påsar kläder just nu som behöver få en ny ägare. What to do? Annars är jag mest orolig för var katten jag vaktar har tagit vägen. Han har tydligen gått upp i rök. Not so good. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar