fredag 15 augusti 2014

In the garden

 Rosa.
Hur fina?
Ett hem?!

Här kommer några bilder från gården jag bor på. Jag hade gärna haft de vita utemöblerna i min ägo. Jag har aldrig sätt sådana förut, finfina minst sagt eller vad tycker ni? I boden längst ner bodde det folk ända in på 70-talet, helt galet. I dag har jag varit en sväng på stan och bland annat lämnat in min första kasse med grejor på Busfrö. Där får man endast lämna in en kasse i månaden och får 40 % av försäljningssumman. Jag tycker det känns sådär så om jag orkar ska jag försöka sälja lite själv. I kväll har jag röjt upp i en av loppisbodarna på gården. Jag tror jag fick ihop 10 kartonger med skärp och en hel massa prylar till gårdsloppisen. Som tack för hjälpen fick jag vad jag ville ha från boden. Hur bra?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar