måndag 29 september 2014

More pics

 Här i soffan sitter jag om kvällarna och bloggar.
 Några favoritprylar pryder den gamla serveringsvagnen.

Här kommer två av bilderna som var med i Hemma-hos-reportaget. De är tagna i rummet som ni säkert ser. På den understa bilden ser ni vad som pryder min serveringsvagn som jag fyndat på Erikshjälpen för 125 pix. Och på tal om Erikshjälpen  fick jag en chock när jag var där i torsdags. De har höjt priserna på sina prylar så jag ryggade baklänges. Jag har sen i våras sett en prishöjning på alla secondhandaffärer som jag brukar besöka på gott och ont. Erikshjälpen och Röda Korset tycker jag dock har höjt priserna mest. Annars då, jodå det låg ett brev från FK i brevlådan i dag. Det ska det sannerligen inte göra då vi först ska stämma av om ett halvår. Det verkar dock som om min handläggares kompetens inte räckt till eftersom riks-FK nu ifrågasätter den sjukpenningsgrundade inkomsten. Läs, de vill säkerligen ha pengar tillbaka. Palla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar