tisdag 2 september 2014

Pink autumn

Dessa sköna bönor blommar fortfarande.

Rosa och svartprickig, plisserad vintageklänning.
Nya höstblomman.

Här kommer lite rosa höstinspiration. Jag skulle kunna springa långt för att få en rosa höstkappa denna höst men än så länge får jag nöja mig med min rosa klänning och härligt rosablommande uteblommor för de rosa kappor jag sett är alldeles för dyra för min budget. Så hojta till om ni hittar någon till smartshoppingpris vettja. Jag fick ingen botox av min läkare i dag dock starkare tabletter. Jag får väl se vad det kan göra. Annars orkade jag inte ta mig iväg på yogan ikväll vilket var trist men sen såg jag att min vintage-idol Elsa Billgren kommer till Vimmerby längre fram i höst så då blev jag glad igen. Så då ska jag åka dit. Någon som vill hänga på? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar