söndag 18 januari 2015

Waiting for spring

Modellen.

Jag hoppas den är klänningen är lika fin i verkligheten som den är på bilden för nu har jag beställt den från Ellos för hela 136 kr. Det är reapriser det! Annars har jag varit ute och gått en sväng med I och lilla E vilket alltid är lika kul och nu ska jag packa in cirka en triljon saker i bilen så det bara är att brumma iväg mot jobbet imorgon förmiddag. Det ska bli så kul att komma hem igen för jag har målat klart min piedestal som ska med hem till vardagsrummet. Sedan ska jag ta hem några små saker från mitt lilla lager till köket. Och inte nog med det så har min nya hallspegel kommit så den ska jag hämta ut imorgon också. Det är så härligt att se mitt nya hem växa fram i sakta mak och precis så som jag vill ha det. Vilken ynnest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar