måndag 23 mars 2015

Kitchenwindow

Mårbackapelargon in my heart!

I dag mår jag som jag förtjänar. Som en svettig, lealös, utmattad, blek spaghetti. Vidrigt! Detta för att vi körde igenom hela min trädgård igår med trimmer och jag har fyllde säkert 15 säckar med löv som jag krattade ihop. Sedan plockade vi tegelsten, tegelpannor och plattor till förbannelse. Andra saker som jag plockade bort var plåt, leksaker, handskar, både stora och små flaskor, gamla redskap med några hundra år på nacken, rör, en grillad korv, påsar, fimpar, fågelfrö på burk, dricksglas och hur mycket plast och skärvor som helst. Give me a break! Nu börjar det likna en trädgård i alla fall så nu kan jag ägna mig åt mer vanligt trädgårdsfix framöver. Skönt! Jag fick också hjälp med att sätta upp en gardinstång, min stora hallspegel och lite annat fix inomhus. Så skönt! Så nu är det bara en hallmatta och fler köksstolar kvar sedan är jag färdig med inredningen. Nåja - piffa och styra om går ju alltid att göra men ni förstår vad jag menar. Nu. Lite yoga sedan sängen. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar