lördag 14 mars 2015

New in

 Gult är inte fult. (40 kr)
 Galet fina assietter, två för 10 kr.
Och en vacker ljusstake för 20 kr.

Tänka sig att det blev en helg av fasta. Det hade jag aldrig trott men igår när jag tog min första tugga av lunchen kom årets första magattack, vidrigt. Så i dag har jag haft väldigt ont i magen. Men jag har trots det gjort en ny organanalys och den visade att mycket positivt har hänt i kroppen sedan i höstas. Det var väldigt roligt att se och det är häftigt hur jag både digitalt på mätvärden och fysiskt kan se skillnaden mellan varje gång jag gör analyserna. Jag har också varit på ett gäng loppisar, styrt om halva köket och uppdaterat min loppis med massor av finfina prylar. Här kommer i alla fall några bilder på veckans finaste fynd. Alla är fyndade på Västervikshjälpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar