söndag 17 maj 2015

Lovely things

 Ett gäng finfina auktionsfynd.
 Engelskt porslin i toppskick.
Hur söt hängare? Står ju nästan mitt namn på.

I går åkte jag en sväng till Vena på auktion. Jag hade inte tänkt stanna särskilt länge men väl där visade sig att det var väldigt fina prylar till salu och priserna blev väldigt låga så jag blev kvar. Här ovan ser ni några av mina finfina fynd. Jag är så glad över att jag hittade så fina blå/vita mattallrikar. Självklart är det engelskt porslin. Jag var beredd på att betala bra för porslinet med det räckte med 30 pix. Likaså kunde jag betalat bra mycket mer än 130 pix för den urfina stringhyllan i pocketformat. Och hur söt är inte den lilla kuvertväskan?! Eftersom jag fick en hel del saker på köpet så har jag lagt ut dem på min loppis och jag har redan sålt för allt jag la ut totalt på auktionen vilket innebär att allt jag köpte till mig själv blev gratis. Hur bra?! Mer bilder på fina fynd kommer imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar