lördag 9 maj 2015

New in

 Träbrickan.
 Tulpaner och liljekonvaljer från kvarterets grönområden.
Vaser och tändstickor från 2ndhand.

I dag har jag och Moltas varit på en kvartersloppis och en anordnad loppis i Verkebäck med Emma. Mycket nöjsamt! Vi fyndade lite småprylar och Moltas fick ett tuggben av en försäljare vilket han legat och knaprat på här hemma i soffan. Annars har han mest sovit sedan vi kom hem för det tar tydligen på krafterna att leka med så många hundar som han gjort i dag. Jag hittade bland annat den här ganska stora, gamla träbrickan för 20 pix. Den passar ju hur bra som helst på mitt turkosa soffbord. Vasen till höger är egentligen en gammal konserveringsburk men jag tyckte den blev fin som vas då det står 3/4 liter på. Den fyndade jag på Återbruket häromdagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar