lördag 30 maj 2015

New in

 Låda som hylla - why not?
Älskar färgen på hjulet.

Det blev inget dop för mig i dag eftersom det känns som jag har en hjärntumör som tagit över hela huvudet och kroppen med för den delen. För att inte tappa humöret totalt efter den här vidriga veckan så proppade jag i mig tabletter i morse och sedan tvingade jag mor att skjutsa mig och Moltas till en loppis i Järnforsen. Här är några av fynden jag gjorde. Lådan som jag ska ha som hylla och piedestalen kostade 40 pix styck och de ska ut till sommarhuset ögonaböj. Hjulet och de små kryddburkarna ska jag ha hemma. Jag tänkte att kryddburkarna blir perfekta små vaser att dekorera med på köksbordet. Imorgon ska jag visa er lite bilder från loppisen som var i en gammal nedlagd lanthandel och så ska jag avsluta årets sämsta vecka med att förhoppningsvis följa med ut till sommarhuset och träffa lite släkt. Nej, jag är inte bitter - alls! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar