tisdag 12 maj 2015

Rumford

Hälsosamt bakpulver, inte att förringa!

Här står mina nya pelargoner i en gammal låda och väntar på att få flytta ut på allvar då jag inte vågat ha dem ute på natten än. I går satt jag ute och jobbade nästan hela dagen vilket var så härligt. Moltas var dock dålig och kräktes flera gånger men han blev bättre framåt kvällen som tur var och i dag åkte han med mina päron till Hultsfred. Mina föräldrar kom nämligen hit i dag för att klippa gräset och lämna lite utemöbler. Så nu håller det på att bli riktigt fint utomhus också, kul! Annars har jag firat att det är Internationella ME-dagen med att vara riktigt, vidrigt dålig så nu längtar jag bara till att jag kommit ner till Hultsfred i morgon kväll och kan tokmysa med Moltas och vila mig i fyra dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar