torsdag 25 juni 2015

Countryside

 Fina lupiner på kvällspromenaden.
 Likaså finfina dörrar i ljusblått - sjukt inspirerande.
Här kommer Moltas i flygande fläng.
Sent igår kväll gjorde solen entré.

Här kommer en liten lägesrapport från Moltas och mina lata dagar här ute i skogen. I går tog vi det väldigt lugnt men var i alla fall ute på två långpromenader och sedan åkte vi till Tuna för att handla. I dag har vi haft besök av Ida och härliga, lilla Ebba. Vi tog en promenad med smultronplock till både Ebba och Moltas (?) stora glädje. Sedan satt vi ute och fikade. Så härligt. Under eftermiddagen kom solen fram och mor, Moltas och jag åkte till sjön för att jag var tvungen att tvätta mig då duschen inte funkar än här ute. Tror ni det var kallt eller kallt?! Precis innan det började skymma nu ikväll tog vi oss en kvällsprommis med far min och till min stora glädje stötte vi på en fasligt tjusig älg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar