tisdag 30 juni 2015

Summertragic

200 pix för allt.

Nu känner jag att det är dags för semestern att byta riktning då jag var ett fullständigt vrak första veckan. Sedan fick Moltas feber förra måndagen men som gick över men som igår kom tillbaka med full kraft igen. Jag åkte dock och hämtade ett lass loppisprylar hos A som röjer ut sin släktgård då Moltas ändå var pigg men på kvällen blev han sämre och kunde inte hålla maten längre. Det blev att åka akut till Läckeby djursjukhus och där är han nu inlagd. Jag hoppas verkligen att vi får hämta honom imorgon. Mattes älskade lilla gull! Som tur var tog jag med hans nalle och filt så det har han i alla fall med sig i sitt lilla bo därnere. Annars har jag i dag fyllt min loppis (Tuzzans loppisFacebook) till bristningsgränsen för att få tiden att gå så gå gärna in och ta er en titt. På bilden ovan ser ni mina senaste favoritfynd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar