fredag 26 juni 2015

To be continued...

Medtagna pelargoner hemma från Viken och en lykta från uthusvinden.
Gammalt gevärsskåp på väg ner till ladugården för att skuras.

I promise - It wasn´t me!

Jag förstår inte vart tiden tar vägen? Dagarna går så fort utan att jag knappt gör något. I dag har jag i alla fall tagit ner ett gammalt gevärsskåp från 1800-talet från en vägg i uthuset och skurat det och tagit ut småhyllorna ur det. Jag har nämligen tänkt sätta in nya hyllor och sätta dit en hasp och slå upp det inne i huset istället. Jag tänker att det blir ett perfekt linne - eller porslinsskåp. Jag har också målat och målat på en hylla som ska upp i köket. Resultaten får ni se vad det lider. När Moltas inte jagat fåglar, insekter eller gnagt på en pinne har han gjort dumbus som ni ser. Älskade lillprins! Imorgon ska jag upp i ottan för att ta mig en rejäl loppistur. Det var på tiden det. Sanna mina ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar