fredag 17 juli 2015

Finally

 Äntligen har jag ett stort, gammalt trämått i min ägo.
Och så några snygga glasunderlägg i marinblått och vitt.

Och här kommer två fynd som jag gjorde på loppisturen i onsdags. Äntligen, äntligen äntligen hittade jag ett gammalt mått i trä. Det har jag letat efter så länge. Det här är perfekt i storleken med för att ha ljus i som jag skall ha. Jag hittade det på Quriosum för 175 pix. Det kommer bli ett finfint tillskott i köket. Glasunderläggen fann jag på Återbruket för 15 pix. Annars kom jag ner till stugan igår igen då det vankades kalas för Jessica som fyllt år. Hennes familj kom hit på kalaset också vilket var väldigt trevligt. I dag har vi solat, badat, plockat smultron, blåbär, körsbär och hallon samt promenerat. Moltas och jag har såklart också busat, busat och busat. Imorgon funderar jag på auktion...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar