fredag 31 juli 2015

In the kitchen

Här var det nya tapeter och lite Kockumprylar.
 Och så de auktionsinropade fynden.

Här kommer några bilder ifrån köket i stugan. Brödburken som jag ropade in på auktionen i Fårbo och vågen som jag ropade in för 80 pix på auktionen utanför Hultsfred som jag var på i söndags. I dag har Moltas och jag varit hos Emmy med familj och haft det så mysigt så. Det är så skönt att Moltas är en sådan välartad prins som lätt kan följa med var som helst och som dessutom älskar barn. Annars har jag precis lastat skåpbilen full med loppisprylar för imorgon bär det av till Målilla sommarloppis. Hoppas vi ses där!

2 kommentarer:

  1. Snygg tapet! Vart kommer den ifrån? Skulle passa på vårt torp (försöker övertyga karln om att det bara måste vara blommiga tapeter i glasverandan).

    SvaraRadera
  2. Ja den är jättesöt. Jag tapetserade mitt gamla kök med den och tänkte att den skulle passa i stugan med vilken den gjorde :) Jag vet inte vad den heter men finns typ i alla tapetaffärer. Den kostade typ 300 kr rullen så den är inge speciell så men väldigt fin :) Klart ni ska ha blommigt, det måste ha ju förstå ;)

    SvaraRadera