måndag 27 juli 2015

New in

Favoritfynd.

Här kommer två av sommarens loppisfynd. Klädhängaren i guldfärg hittade jag på Facebook i början av sommaren och stolen för några veckor sedan. Även den på Facebook. Jag hade gärna velat ha stolen i rosa sammetstyg hemma hos mig men har tyvärr ingen plats för den där så den ska få bo i mitt sovrum här i stugan när det är klart. I dag har vi varit och köpt lunch i Tuna, plockat blåbär, målat och cyklat. Moltas älskar när jag cyklar för då springer han i minst nittio knop så att han är först hela tiden. Lilla tokprinsen. 

2 kommentarer:

  1. Alltså jag är lite kär i din rosa stol. Får du för dig att sälja den en vacker dag när solen skiner så är jag spekulant. :)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den fin :) Håller utkik på auktioner framöver. Jag gört :)

    SvaraRadera