lördag 4 juli 2015

Party up!

Ett av de äldre husen.
 Byn ligger vackert vid en sjö.
 En blå dörr - can´t take it.
Och de här två då - bästisar deluxe.

Igår hade farmor sitt 85-års kalas ute vid min farbrors ena gård. Eller det är egentligen en hel gammal by som ligger precis vid en sjö. Inte mindre än hundar personer huserade där förr i tiden vilket är svårt att föreställa sig i dag. I alla fall var det en perfekt plats för kalas i värmen. Barnen fiskade och åkte båt, hundarna lekte och vi vuxna satt och malde i skuggan mest. Mycket angenämt. Jag tog mig såklart också en liten spaningsrunda för att få lite inredningsinspiration och det fick jag med råge. Jag tänker att jag ska visa er lite fler bilder vad det lider. I dag har vi mest badat och styrt lite granna. Far min har lagt in golv i sovrummet nere så imorgon flyttar han och mor ut så nu är friden slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar