lördag 11 juli 2015

The big fleamarketday

 En mässingsstake kanske?
 Eller en gammal flaska?
Italienska loafers i rött blev dagens bästa fynd.

Vilken loppisdag! Inte nog med att jag sålde över förväntan i Målilla så har jag sålt väldigt mycket prylar på Facebook också, halleluja! Jag tyckte faktiskt inte det var så jättemycket folk i Målilla men men många bäckar små. Dagen till ära var Emma med och sålde jättefina retroprylar också. Det tyckte jag verkligen var kul. En riktig loppisvän är vad hon är. Vi tog oss såklart också runda på loppisen och fyndade själva. Mitt favoritfynd ser ni på bilden ovan. Ett par röda loafers i italienskt kalvskinn. De är hur sköna som helst och åkte på direkt. De bli perfekta till blåjeans i höst också. Ikväll blev det så varmt att mor, Moltas och jag åkte och tog oss ett kvällsdopp. Det svalkade kan jag säga. Och Moltas han börjar bli lite av en badkung han. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar