fredag 11 september 2015

I´m alive

Här var det höst.
En liten autograf någon?!

Jag vet inte hur jag tänkte när jag trodde jag skulle må bättre i onsdags?! Jag mår alltid sämst andra dagen efter en påfrestning. Jag vaknade i onsdags och var inget annat än en fullständig fysisk katastrof, lätt det värsta på mycket länge. Jag fick stanna hemma från jobbet veckan ut men nu är det bättre men inte bra. Moltas och jag fick i alla fall skjuts ut till stugan igår vilket var så skönt. Här har vi bara plockat lite svamp och vilat oss mest. Min bil har ju såklart också gått sönder, I say no more. På översta bilden ser ni min nya favoritburk från Kalmars gamla godisfabrik Röda Ugglan. Den har jag fyndat på Röda Korset. Jag har också fått lite prylar till min loppis av farmor igen bland annat ett supergammalt skrivbord, i lådan har någon (min far) skrivit sitt namn. Hur gammal han var när han skrev det är dock lite oklart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar