tisdag 8 september 2015

New in or out

 En alldeles lagom mjölkkruka inropade på auktion.
 Farmors mors gamla syltkrus som jag även har ett fat till. Hur kul?!
Lite blå, äldre flaskor livar alltid upp speciellt om de står i en gammal trälåda.

Här står nu mitt nya blombord och glänser bredvid min ytterdörr. Jag fyndade det helt nytt på en Facebook-loppis men det finns nytt att köpa på Dollarstore. En ljungplanta i farmors mors gamla kruka får pryda bordet tillsammans med en gammal våg och min auktionsinropade Pellerins margarin - låda. Annars gjorde gårdagens yogapass katastrof med mig vilket inte varit så kul i dag. Men det blir säkert bättre tills imorgon och imorgon är det bara en dag tills jag och Moltas möts upp i stugan. Halleluja! Och på tal om Moltas så har han varit och badat med mor min i dag. Mattes gull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar