lördag 19 september 2015

New in

Snyggaste godisburken som nu bor i mitt kök. 
 Fina ramar på rad.
Spegel, spegel...

Här kommer några prylar jag fyndade på auktionen i Vena och som jag inte visat er. Jag är jätteglad för den lilla burken som låg i en fyndlåda då det är en gammal Marabou-burk. De gamla ramarna ska få bo i stringhyllan som ska upp här i ute i stugan imorgon. Spegeln är jag tokkär i men den har inte fått någon plats än, 30 pix kostade den. Annars har jag gjort det tråkigaste jag gjort på minst ett år. Jag har städat bilen vilket jag inte gjort då på minst ett år och då kan ni tänka hur den såg ut med tanke på att det åkt x antal hundra loppisfynd i den sedan dess. Nu har jag i alla fall fällt upp sätet så jag minskar risken för att fler loppisfynd ska få åka med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar