söndag 6 september 2015

Todays work

Stolarna matchar till och med vattentunnan, allt på bilden kommer från 2ndhand.
Min favoritlykta.

Den här helgen har bara bestått av städ och fix både inne och ute. I dag kom far min och hjälpte mig flytta veden ner på tomten och röja buskage och gräva bort ett land. Det blev så fint och trädgården blev helt plötsligt så stor. Nu kan jag sparka Moltas boll ännu längre till hans stora glädje. Moltas hjälpte också till att gräva bort landet i dag, han grävde som en tok den lille sötprinsen. Jag placerade mina två nya stolar och ett bord där veden stått vilket blev väldigt fint. Och så har höstlyktan åkt fram. Nu längtar jag tills torsdag för Moltas åkte med ner till Hultsfred i dag men på torsdag blir det bus och mys igen för då ses vi i stugan. Måtte denna vecka gå fort. Annars hoppas jag att ni inte glömt att skänka pengar till flyktingkatastrofen?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar