söndag 27 september 2015

Yesterday fleamarket

 En tygdocka någon?
 Fina sommarglas.
Eller kanske två gamla flaskor?

Och så kom vi iväg till loppisen i Vimmerby igår vilket var mycket bra. Det var inte lika många försäljare den här gången och inte lika blandad kundkrets men det gick bra ändå. Jag var lätt billigast på stället som jag ofta är. Min strategi är många gånger många bäckar små vilket brukar ge bra utdelning. Så gjorde det den här gången med. Det var också många släktingar och bekanta som kom förbi vilket var väldigt roligt. Tiden går så fort då! Jag stod i tre timmar vilket brukar vara lagom och som grädde på moset sålde jag en hel massa prylar när jag kom hem på Facebook också. Toppen! Nu ska jag packa in prylar i bilen och sedan bara vara det vidriga vrak jag är dagen till ära. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar