fredag 23 oktober 2015

Date with a princess

 The little princess and I. 

Titta vilken söt och rolig, liten prinsessa jag haft lunchdejt med i dag. Okej då, hennes mamma och mormor var med också vilket var mycket trevligt. Efter vår härliga dejt åkte jag och gjorde en del ärenden och i sista sekund gjorde jag en tvärnit och hastade in på Linusboden i Hultsfred och det var sannerligen tur det för nästa vecka läggs tydligen den affären ner. Var ska jag nu vrålfynda vintageklänningar och andra fina kläder? Linusboden har definitivt alltid haft de lägsta priserna av alla andrahandsaffärer och jag vet inte hur länge jag har handlat där. Så det är väldigt tråkigt att det läggs ned, det må jag säga. Jag passade i alla fall på att köpa en rutig kavaj och en jättefin vas där i dag. Nu håller jag tummar och tår för att jag orkar åka en sväng på auktion imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar