lördag 10 oktober 2015

Sunny saturday

 Strålande vy från altanen när vi vaknade i dag.
 På vägen hem från stan pussade Moltas en svan.
Och så spanade han in segelskolan som var ute till havs och övade.

Oj, vilken skön dag Moltas och jag haft i dag! Vi knallade ner till stan mitt på dagen och spanade in loppisen på torget och Moltas passade på att leka med en hel rad olika jyckar och jag träffade många härliga människor att tjata med. Moltas hittade en pip-gris som han blev helt galen i så det var ju bara att köpa den åt honom. Så nu låter det som om vi har en stucken gris här hemma i köket titt som tätt. Jag gjorde två fynd som kommer upp här vad det lider. Nu har jag äntligen kommit igång med att lägga upp lite annonser på Tradera. Jag har, förstår ni, en del saker jag skulle vilja testa att sälja där. Om ni vill titta på vad jag har lagt upp så heter jag tussan_183 där. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar