lördag 31 oktober 2015

Unexpected

Litet trämått. Check.

Det blev inget växthus, katastrof! Nej då, jag gråter inte men när vi kom dit för att hämta det så visar det sig att växthuset är limmat nästan överallt och går i princip inte få itu. Den tiden och de riskerna det skulle innebära att ta itu det var därmed inte värt det. Så nu är det bara att hålla tummarna för att det dyker upp något annat till våren. Jag åkte dock inte hem tomhänt utan köpte den här underbara lilla krukan som är ett äldre trämått. Jag har ett liknande i större format så nu kan jag äntligen bocka av ett litet trämått från min spanarlista. Annars sitter jag just nu och kollar på Så mycket bättre och jag ser att artisterna äter på samma brun/vita porslin som jag otippat nog börjat samla på till stugan - ge mig! Imorgon är det hemgång för mig och Moltas ska åker ner till mor och far. Jag. Gråter. Blod. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar