lördag 3 oktober 2015

What a surprise!

Här var det picknick!

Här kommer den, mitt egna lilla fynd bland farmors loppisprylar. En smörbytta från serien Picknick från Rörstrand. I nyskick! Jag har inte ens sett någon i den här storleken förut så gissa om jag blev förvånad och väldigt glad när jag hittade den. Den ska med hem imorgon och matcha kökshandduken som jag har i samma mönster. Snart har jag också en duk i samma mönster då jag ska sy om en gammal handduk till en löpare. Det kommer bli mycket höstfint i köket det vill jag lova. Annars var det bara huvudet rakt in i en dålig period i morse när jag vaknade så jag har legat i minst sagt koma hela eftermiddagen. Tur att vi hann hämta möblerna hos A innan jag stupade. Nu ber jag till högre makter om att jag vaknar med ett nytt huvud imorgon för jag vill ta en sväng till en auktion imorgon. Bara en liten, liten. Please!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar